آژانس دیجیتال مارکتینگ ۳۰۰۰

امروزه دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین روش های بازاریابی بوده و با توجه به نیاز کاربران به اطلاعات می توان از مزایا و اهمیت دیجیتال مارکتینگ بهره برد. دپارتمان دیجیتال مارکتینگ3000خراسان متشکل از تیمی خلاق، پویا و نتیجه گراست. ما با ایجاد سرویس های متعدد با کارشناسان حرفه ای سعی در تولید و اجرای صفر تا صد فعالیت های کسب و کار شما در فضای مجازی داریم. حضور موفق و موثر در دنیای تبلیغات نیازمند استفاده از محتوای باکیفیت تبلیغاتی و همچنین بازاریابی مناسب در زمان درست است. تمامی این خدمات در آژانس دیجیتال مارکتینگ 3000خراسان انجام می شود .

خدمات قابل اجرا

نقشه بازاریابی -دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

طراحی و تدوین مارکتینگ پلن (نقشه بازاریابی)

بیزینس پلن یا طرح کسب و کار (طرح تجاری هم گفته می‌شود) یک راهنماست؛ نقشه راهی برای کسب‌و‌کار شما که اهداف و جزئیات نحوه برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به این اهداف را مشخص می‌کند.

مدیریت پیج - دیجیتال مارکتینگ3000 - نیتک

مدیریت و تولید محتوا پیج در فضای مجازی

اهمیت تولید محتوا فضای مجازی با افزایش شبکه‌های اجتماعی شدت گرفت.محتوایی که تولید می‌کنید، در واقع پل ارتباطی بین شما و کاربران مورد نظرتان است. پس هر چقدر غنی تر و مفیدتر باشد، شما را به هدفتان نزدیک‌تر خواهد کرد.

Untitled-1

عکس برداری و فیلم برداری

اگر از آن دسته از افرادی هستید که مدام در حال برگزاری مراسم و جلسات هستید خوب می دانید که فیملبردار بخش مهم از داستان مراسم را تشکیل می دهد زیرا که این خروجی می تواند به عنوان یک نتیجه برای سایر افرادی که قادر به حضور نبوده اند مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی گرافیکی - دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

انجام خدمات گرافیکی و طراحی

طراحی گرافیک ، اولین چیزی هست که غریبه ها برای اولین بار با دیدنش کیفیت کار شما رو قضاوت میکنن. یک طراحی گرافیکی خوب و فکر شده، میتونه شما رو خیلی خیلی به موفقیت تجاری نزدیکتر کنه.

تهیه پادکست - دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

تولید محتوا و تهیه پادکست

یک سری افراد حوصله و وقت متن خوندن ندارند! خب پس اگه تولید محتوای متنی میکنید این دست آدم‌ها رو از دست می دهید ولی اگر پادکست و به کارت اضافه کنی مسلما این دست آدم‌ها رو بدست میارید.

تیزر تلوزیونی -دیجیتال مارکتینگ3000 - نیتک

ساخت تیزر تلویزیونی

تیزر در لغت به آگهی کوتاه تبلیغاتی گفته می شود که ویژگی‌های جذاب کالا یا خدماتی را در یک رسانه به نمایش می گذارد. تیزر یک استراتژی رسانه‌ای‌ست برای جلب توجه مخاطب.....

گزارش خبری - دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

تهیه گزارش خبری

نوشتن یک مقاله خبری با نوشتن مقالات دیگر یا مطالب آموزنده متفاوت است زیرا مقالات خبری اطلاعات را به روشی خاص ارائه می دهند.گزارش خبری یکی از عمده ترین راه های ارتباطی مطبوعات با مردم است.

مشاوره نرم افزار باشگاه مشتریان - دیجیتال مارکتینگ3000 - نیتک

مشاوره جهت ارائه نرم افزار مناسب باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان وظیفه ی وفادارسازی مشتری و ترغیب کردن او به مراجعه ی مجدد را دارد و نرم افزار CRM وظیفه ی ارتباط با مشتری را مدیریت می کند و به آن بهبود می بخشد

راه اندازی سایت - دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

ساخت و راه اندازی وب سایت

آیا میدونین که در حال حاضر اینترنت یکی از بهترین بسترها جهت کسب درآمد هستش؟ تا به حال به این فکر کردین که شما هم میتونین صاحب یه وب سایت اینترنتی بسیار پر رونق باشید؟

سئو سایت - دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

مدیریت محتوا و سئو وب سایت

سئو سایت به مجموعه ی از فعالیت ها گفته میشود که وب سایت شما را در صفحه اول موتور های جستجو می آورد .مجموع این عوامل باعث افزایش رتبه وب سایت می شود .

کمپین تبلیغاتی - دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

راه اندازی کمپین های تبلیغاتی

راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی بهترین راه برای دستیابی به مشتری است. شعارها و کاراکترهایی که از کمپین‌های تبلیغاتی معروف برخاسته‌اند، تا سال‌ها در یاد و خاطرۀ مردم باقی می‌مانند.

طراحی هدایای تبلیغاتی - دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

طراحی و سفارش هدایای تبلیغاتی

امروزه بکار گیری راه های تبلیغاتی برای گسترش کسب ‌و‌کار امری بدیهی می باشد. برای همین هدایای تبلیغاتی خاص به عنوان یکی از اصلی ترین انتخاب ها نقش مهمی در گسترش کسب و کار ایفا می‌کند.

CRM - مشاوره - دیجیتال مارکتینگ3000 - نیتک

مشاوره جهت ارائه نرم افزار مناسب CRM

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیاز‌ها و در خواست‌های آن‌ها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.

موشن ، استاپ موشن ، دیجیتال مارکتینگ3000 - نیتک

ساخت تیزر های حرفه ای (موشن - استاپ موشن)

بی شک ساخت یک تیزر حرفه ای و جذاب، تاثیر مستقیمی در افزایش فروش و معرفی شما به مخاطب و مشتریان دارد. در گذشته تبلیغات بصورت سنتی بود و تاثیر چندانی در مردم نداشته است. اما امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت اینترنت در سال های اخیر تیزرها به یکی از اصلی ترین راه های تولید محتوا و معرفی کسب و کار ها تبدیل گشته اند.

نمونه کار ها

پروژه های انجام شده توسط تیم دیجیتال مارکتینگ3000

ortooth
طراحی سایت دندانپزشکی
mashhadcheragh
طراحی سایت مشهد چراغ
pinaragency
طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ پینار

اعضای تیم

اعضای تیم دیجیتال مارکتینگ 3000

محمدرضا اسماعیل زاده - دیجیتال مارکتینگ 3000 - نیتک

محمدرضا اسماعیل زاده

مدیر تیم

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان خراسان رضوی
ادمین تولید محتوای صفحات مشدیا، لایو مشهد، مدیا دیجیتال و …
تهیه‌کننده برنامه‌های اینترنتی میلان هشتم، هشتگ هنر، یک هشتم و آوانسن
سردبیر هفته‌نامه توتیا، نخست ورزشی و ماهنامه مکتوب
سردبیر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و پایگاه‌های خبری نخست نیوز ، صبح مشهد، عصر هشتم، اقتصاد ایران و شهرآرا آنلاین و پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری

پروانه اسماعیل زاده

ده سال سابقه کار در حوزه خبرنگاری_تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ در ارگانهایی همچون روابط عمومی استانداری، سازمان ترافیک و اداره راه_تولید کننده تولید محتوا در شرکت‌هایی همچون درسا، آینده آموزان اتا_سرپرست و کارشناس فضای مجازی روزنامه شهرآرا_مدیر دپارتمان دیجیتال مارکتینگ نیتک

علی بهشتی

عکاس، فیلمبردار، تدوینگر

فیلم‌برداری و عکاسی، تدوین و طراح پوستر در آژانس دیجیتال مارکتینگ چیتا 
فیلم‌برداری و تدوین در آژانس دیجیتال مارکتینگ چکاد و آژانس دیجیتال مارکتینگ رکاد 
بنیان گذار استودیو هوریزون 

فرحناز عاشوری

مدیر شبکه های اجتماعی

ادمین تخصی اینستاگرام و یوتیوب​

منا قربان زاده

طراح

طراح گرافیک و مسئول منابع انسانی هتل بین‌المللی قصر 
طراح گرافیک هتل رفاه 

مشتریان چه میگویند

نظرات مشتریان